Kotisivut

Kotisivujen tärkein tehtävä on kasvattaa myyntiä!

Kotisivut ovat digimarkkinoinnin kulmakivi

Parhaimmillaan kotisivut ovat yrityksesi "digitaalinen myyntikone" joka tuottaa sinulle jatkuvasti lisää kauppaa (esim. tilauksia, tarjouspyyntöjä ja yhteydenottoja).

Meidän näkemys kotisivuista

Kotisivujen tärkein tehtävä on kasvattaa myyntiä

Verkkosivut voidaan rakentaa kustannustehokkaasti

Hyvät verkkosivut luovat mielikuvaa ammattimaisesta yrityksestä

Kotisivut toteutetaan

  • WordPressillä
  • Mobiiliystävällisiksi
  •  Hakukoneystävällisiksi
  • Käyttäjäystävällisiksi
  • Tyylikkäiksi
  • Itse päivitettäviksi 
  • Kustannustehokkaasti
Verkkosivuille asetetaan Google Analytics kävijäseuranta, jolla voidaan seurata kävijöiden määrää, lähdettä ja käyttäytymistä. Lisäksi tavoitteelle voidaan luoda seuranta (esim. Ota yhteyttä-lomake), jolla seurataan kuinka paljon kotisivut tuottavat "liidejä" ja mistä kanavista ne tulevat.

Kotisivujen tavoitteet ja niiden seuranta käytännössä

Kotisivujen tavoite voi usein unohtua. Jos ne ovat vain "yrityksen käyntikortti netissä", voi kotisivujen potentiaali jäädä hyödyntämättä. Verkkokaupoilla on hyvin selkä ja suoraviivainen tavoite = tehdä myyntiä. Vaikka sinulla ei olisikaan verkkokauppaa, on sivuillasi tärkeää olla tavoite. Tavoitteen on oltava sellainen, että se tukee yrityksesi tavoitetta eli tyypillisesti kasvattaa myyntiä.

Verkkosivujen tavoitteita voi olla esim.

  • Saada tarjouspyyntöjä
  • Lisätä yhteydenottoja
  • Kerätä liidejä
  • Ajanvarauksia

Kotisivujen tulostaulu on mittaristo, johon kerätään keskeinen kävijädata

Teemme kotisivuille tulostaulun, johon kerätään keskeinen tieto kotisivujen kävijädatasta. Kun tavoitteille on asetettu seuranta, voidaan tulostaulusta helposti lukea kuinka paljon tuloksia verkkosivut tuottavat ja mistä kanavista nämä ovat tulleet verkkosivuille. Alla kuvankaappaus asiakkaallemme tehdystä tulostaulusta.
Mitattavaa dataa on paljon ja on tärkeä mitata "oikeita asioita", jotta fokus pysyy olennaisessa. Tulostaululle on kerätty keskeisin data.

Se kertoo nopeasti tämän kotisivun tärkeimmän kävijädatan:

  • Verkkosivujen kävijämäärä
  • Mistä kanavista kävijät tulevat
  • TAVOITTEIDEN SEURANTA
    • Kuinka paljon tavoitteita (konversioita) on täyttynyt ja mistä lähteestä kävijät ovat tulleet.
Asiakas voi oikeasta yläkulmasta vaihtaa ajanjakson, jota haluaa tutkia. Tulostaulu päivittyy melko reaaliajassa ja siihen voidaan yhdistää myös muuta dataa, esim. Google Ads-raportointia.

Miksi valita meidät?

Meidän kanssa on helppo toimia

Verkkosivujen lisäksi, tuomme vahvan digimarkkinointiosaamisen käyttöösi.

Olemme edullinen. Kevyt yritysrakenteemme mahdollistaa järkevät hinnat.

Pyydä tarjous! Tulet hämmästymään siitä, kuinka järkevään hintaan saat kotisivut, jotka eivät ole "vain kotisivut".

Tilaa uutiskirje!

Saat heti alkajaisiksi arvokasta tietoa sisältävän oppaan "Näin saat lisää asiakkaita verkosta". Lisäksi saat sähköpostiisi arvokasta tietoa digimarkkinonnista ja kuinka sen avulla kasvatetaan yrityksesi myyntiä.