SoMe-mainonta

Älä pöhise pelkän pöhinän vuoksi!

Facebook on edullinen ja tehokas tapa tavoittaa asiakkaasi

  • Facebook uudisti algoritmejään. Ilmaisen näkyvyyden teho laski
  • Maksullinen Facebook- ja Instagram-mainonta on tehokasta, kun mainontaa ohjaa tulokset
  • Kustannustehokas tapa tavoittaa kohderyhmäsi
  • Hyvät kohdentamisen työkalut
  • Uudelleenmarkkinoi Facebookissa (Re-tarketing)
  • Mikäli teet mainontaa itse, tutustu Digikoutsi-palveluumme

Haluatko Facebook-mainonnalla lisää asiakkaita?

Facebook-mainonta on tehokas työkalu kun haluat tuoda itseäsi tietoisuuteen. Hyvän mainoksen, hyvän sisällön ja oikean kohdennuksen avulla voit tavoittaa asiakkaasi edullisesti. Ja mikä parasta, mainontaa voidaan optimoida tulosperusteisesti!

Facebook uudisti algoritmejaan

Facebook uudisti algoritmejaan ja luonnollista (=ilmaista) näkyvyyttä on todella haastava saada, ainakaan tehokkaasti. Siksi keskitymmekin maksulliseen Facebook-mainontaan. Sen avulla voidaan kohdentaa mainontaa tarkasti oikealle kohderyhmälle. Lisäksi budjettia optimoimalla voidaan skaalata toimiva kampanja  hyvin nopealla aikataululla. 

Facebook-mainonta on testaamista

Facebook-mainonta tuottaa parhaita tuloksia silloin, kun mainonnalla on mitattava tavoite. Tällöin mainontaa voidaan optimoida tulosperusteisesti. Tehokas tapa tehdä tuloksellista Facebook-mainontaa on TESTATA  erilaisia mainoskuvia, -tekstejä, kohdennuksia. Testauksen seurauksena löydetään toimiva kampanja, eli sellainen kampanja, joka tuottaa konversioita (=tuloksia) matalaan hintaan. Tämän jälkeen budjettia skaalataan, ja pyritään pysymään matalassa konversiohinnassa.

Ota yhteyttä!