Uudelleenmarkkinoinnilla

Tavoitat asiakkaat, jotka ovat käyneet verkkosivuillasi

Uudelleenmarkkinointi

Eli Re-marketing, tarkoittaa sitä, että mainostat heille, jotka ovat käyneet verkkosivuillasi. Uudelleenmarkkinoinnissa voidaan luoda erilaisia yleisöjä, voit näyttää mainontaa kaikille verkkosivuillasi käyneille. Mainontaa voidaan kohdistaa myös esim. tuotekohtaisesti niin, että tietyllä tuotesivulla vieraillut näkee nimenomaisen tuotteen mainoksia.

Uudelleenmarkkinointia voidaan tehdä Googlen Display, eli banneriverkostossa ja Facebook-mainonnalla. Facebook-mainonnan alustalla voidaan määrittää mainontaa näkymään myös Instagramiin ja Facebookin omaan kumppaniverkostoon, esim. mobiilisovelluksiin.

Uudelleenmarkkinointi on tehokasta tehdä muiden palveluidemme yhteydessä. Tutustu Google Ads– ja Facebook-mainontaan.

Tilaa uutiskirje!

Saat heti alkajaisiksi arvokasta tietoa sisältävän oppaan "Näin saat lisää asiakkaita verkosta". Lisäksi saat sähköpostiisi arvokasta tietoa digimarkkinonnista ja kuinka sen avulla kasvatetaan yrityksesi myyntiä.

Ota yhteyttä!